علم الاعداد ہفتہ وار زائچہ (Ilm ul Adad Hafta war Zaicha)

۔

اپنے رشتے میں ان چیزوں کو بڑھانے کا خیال کریں۔ آپ اپنی زندگی میں محب

علم الاعداد ہفتہ زائچہ اپریل 14 سے 20 اپریل 2024: یہ ہفتہ الگ الگ عدد والوں کے لیے بہترین موقع پیش کرے گا۔ آپ اپنے اعداد کی بنیاد پر اپنی محبتی زندگی، کیرئر، صحت، معاشی حالت کے بارے میں جاننا چاہتے ہیں، تو اس بلاگ کو آخرتک ضرور پڑھیں۔ اس مضمون میں ہمارے تجربہ کار ماہرعلم الاعداد ہری ہرن جی نے اعداد کی بنیاد پر علم الاعداد ہفتہ وار زائچہ اپریل 14 سے 20 اپریل 2024کے پیش نظر موزوں پیشن گوئیاں اور مناسب تدابیر آپ کی نظر کی ہیں۔

مشہور ومعروف علم الاعداد کے ماہرین سے کریں فون پر بات جانیں کیرئر سے متعلق تمام معلومات

کیسے جانیں اپنا اصل نمبر؟

اپنی تاریخ پیدائش کو سنگل نمبر میں بدل کر اپنے روٹ نمبر یا عدد کو جان سکتے ہیں۔ روٹ نمبر 1 سے 9 تک ہوتا ہے۔ یعنی اگر آپ کی پیدائش کسی بھی مہینے کی 11 تاریخ کو ہوئی ہے تو آپ کا روٹ نمر 1+1 یعنی 2 ہوگا۔ اپنا روٹ نمبر جان کر اپنا زائچہ جان سکتے ہیں۔

اپنی تاریخ پیدائش سے جانیں ہفتہ وار علم الاعداد زائچہ (14 سے 20 اپریل 2024 کا احوال)

علم نجوم کا ہماری زندگی پر سیدھا اثر پڑتا ہے۔ کیوں کہ تمام اعداد کا ہماری تاریخ ولادی سے تعلق ہوتا ہے۔ درج ذیل مضمون میں ہم نے بتایا ہے کہ کسی شخص کی تاریخ پیدائش کے حساب سے اس کا ایک اصل عدد مقرر ہوتا ہے۔ اور علم الاعداد ہفتہ وار زائچہ (Ilm ul Adad Hafta war Zaicha) کے تناظر میں یہ تمام اعداد متفرق سیاروں کے ماتحت ہوتے ہیں۔

جیسا کہ عدد 1 کا مالک سورج ہے۔ 2 کا مالک چاند ہے۔ 3 کا مالک مشتری ہے۔ راہو 4 کا مالک ہے۔ 5 کا مالک عطارد ہے۔ 6 کا مالک زہرہ ہے۔ اور 7 کیتو کے ماتحت ہے۔ ع لم الاعداد ہفتہ زائچہ کے تناظر میں ہی ،زحل کو عدد 8 کا مالک مانا گیا ہے۔ عدد 9 مریخ کے ماتحت ہے۔ اور ان ہی سیاروں کے بدلاؤ سے آپ کی زندگی میں بہت طرح کے بدلاؤ رونما ہوتے ہیں۔

برہت کنڈلی میں پوشیدہ ہے، آپ کی زندگی کا سارا راج، جانیں گرہوں کی چال کا پورا احوال

عدد 1

(اگر آپ کی پیدائش کسی بھی مہینے کی 1، 10، 19، 28 تاریخ کو ہوئی ہے )

عدد 1 حاملین اپنے کاموں میں بہت پیشہ ور ہوتے ہیں۔ اور بڑے یا اہم فیصلے لیتے اور وقت پر اپنی اعلیٰ قیمتوں کا استعمال کرسکتے ہیں۔ ان لوگوں میں غضب کی اصولی طاقت پائی جاتی ہے۔ اور اپنی اس خوبی کی وجہ سے یہ تیزی سے آگے بڑھتے ہیں۔ عدد 2 کے حاملین بادشاہوں جیسی شخصیت رکھتے ہیں۔ اوران کی زندگی میں سب کچھ ویسے ہی ہوتا ہے۔ یہ عدد 1 کے حاملین کی سب سے بڑی خاصیت مانی جاتی ہے۔ ان حاملین کو کام کے سلسلہ میں بہت زیادہ سفر کرنے پڑسکتے ہیں۔ یہ بڑے اور مشکل کاموں کو کرنے میں ماہر ہوتے ہیں۔

محبتی رشتہ: آپ کو اپنی محبتی زندگی میں من چاہے نتائج نہ ملنے کی امید ہے۔ اور اس دوران آپ کا رشتہ زیادہ اثردار نہیں رہے گا۔ آپ دونوں کے درمیان آپسی سمجھ کم ہونے کی وجہ سے خیالوں میں تنازع آسکتا ہے۔ اور اس کی وجہ سے آپ کے رشتوں میں رکاوٹیں آسکتی ہیں۔

تعلیم: اگر آپ ماسٹر آف بزنس ایڈمنسٹریشن اور فینانشیل اکاؤنٹنگ جیسے کسی پروفیشنل کورس کی پڑھائی کررہے ہیں، تو اس وقت کامیابی حاصل کرنے کے لیے آپ کو اور زیادہ دھیان لگانے اور زیادہ کوشش کرنے کی ضرورت ہے۔ علم الاعداد ہفتہ وار زائچہ (Ilm ul Adad Hafta war Zaicha) کے مطابق،آپ کو پڑھائی کے معاملہ میں پروفیشنل کوچنگ بھی لینی پڑسکتی ہے۔ جس کی مدد سے آپ پڑھائی میں پیچھے رہنے سے بچ سکتے ہیں۔

پیشہ ور زندگی: نوکری پیشہ لوگوں کی بات کریں تو اس ہفتہ آپ کو مکان عمل میں تھوڑی رکاوٹ پیش آسکتی ہے۔ آپ کے اوپر کام کا بوجھ بڑھنے کا بھی اندیشہ ہے۔ اور اس کی وجہ سے آپ ناخوش رہ سکتے ہیں۔ آپ کو اپنے کام کے سلسلہ میں زیادہ پیشہ ور طریقہ سے منصوبہ بنا کر چلنے کی ضرورت ہے۔ آپ کے لیے کام کے میدان میں کامیابی حاصل کرنے کا صرف ایک واحد طریقہ ہے۔

صحت: صحت کے معاملہ میں یہ ہفتہ آپ کے لیے کافی شاندار رہنے والا ہے۔ آپ کے اندر دفاعی طاقت صحت مند پیمانوں کی کی کمی ہوسکتی ہے۔ جس کی وجہ سے آپ کی قوت ونشاط میں کمی آسکتی ہے۔

اُپائی: روز 19 بار " اوم سوریائے نما" منتر کا جاپ کریں۔

کیرئر کی ہورہی ٹینشن! ابھی آرڈر کریں۔ کونگنی آسٹرو رپورٹ

عدد 2

(اگرآپ کی پیدائش کسی بھی مہینے کی 2، 11، 20 ، 29 تاریخ کو ہوئی ہے)

اس عدد کے حاملین ہمیشہ سفر میں بزی رہتے ہیں۔ یہ ایک بار میں کوئی اہم فیصلہ نہیں لے پاتے ہیں۔ اور کوئی بھی فیصلہ تک پہنچنےمیں دو بار سوچتے ہیں۔ یہ لوگ پورے جوش و خروش سے اپنے خیالوں پر کام کرتے ہیں۔ کبھی کبھی یہ جلدی فیصلہ نہیں لے پاتے ہیں۔ جس کی وجہ سے ان کے ہاتھوں سے بہترین موقع چھوٹ جاتے ہیں۔

محبتی رشتہ: علم الاعداد ہفتہ وار زائچہ (Ilm ul Adad Hafta war Zaicha) کے مطابق، اس ہفتہ آپ کی اپنے پارنٹر کے ساتھ بحث ہونے کے اشارے ہیں۔ پریوار میں جاری مسائل کی وجہ سے ہوسکتا ہے۔ اور ان کو لے کر آپ پریشان ہوسکتے ہیں۔ ان سخت حالات میں آپ کو صبر سے کام لینا چاہیے۔ اور اپنے آس پاس کے مدوں کے فائدے و نقصان کے بارے میں سوچ کر ان کا مناسب حل نکالنے کی کوشش کریں۔

تعلیم: پڑھائی کے تعلق سے اس دوران آپ کو توجہی کی کمی دیکھنے کو ملے گی۔ اور اس کی وجہ سے آپ نے اب تک جو پڑھا ہے، اس کو یاد رکھنا آپ کو دقت آسکتی ہے۔ اس کی وجہ سے آپ کامیابی حاصل کرنے میں ناکام رہ سکتے ہیں۔ پڑھائی کے معاملہ میں سدھار لانے کے پیش نظر آپ کو بہتر کلاس لینے پر توجہ دینی ہوگی۔ جس کی مدد سے آپ تعلیم کے میدان میں کامیاب ہوسکتے ہیں۔

پیشہ ور زندگی: علم الاعداد ہفتہ وار زائچہ (Ilm ul Adad Hafta war Zaicha) کے مطابق، نوکری پیشہ لوگوں کے لیے اس ہفتہ کام کے سلسلہ میں زیادہ محنت کرنے کے ملاپ بن رہے ہیں۔ دکھ کہ بات یہ ہے کہ آپ کو ان سفر سے فائدہ ہونے کی گنجائش کم ہے۔ اس دوران آپ کے اوپر کام کا بوجھ بڑھ سکتا ہے۔ اس لیے آپ اپنے کام کو لے کر منصوبہ بنا کر چلیں۔ اس سے آپ کو آگے بڑھنے میں مدد ملے گی۔ آپ کو اپنے ساتھ کام کرنے والوں کی طرف سے پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے۔

صحت: اس ہفتہ کے دوران آپ کو سنجیدہ سردی سردرد پریشان کرسکتا ہے۔ اور ممکن ہے کہ ایسا آپ کا دفاعی نظام کمزور کردے۔ اس دوران ہمت میں کمی آنے کی وجہ سے آپ کی صحت میں گراوٹ آسکتی ہے۔ صحت کو بہتر بنانے کے پیش نظر آپ یوگا اور مراقبہ کا سہارا لے سکتے ہیں۔

اُپائی: سوموار کے دن چندرما کو پرسنن کرنے کے لیے یگ - ہون کریں۔

عدد 3

(اگرآپ کی پیدائش کسی بھی مہینہ کی 3، 12، 21 یا 30 تاریخ کو ہوئی ہے)

عدد 3 والے حاملین کھلے خیالات والے ہوتے ہیں۔ اور مذہبی حکمت عملی پر چلنا پسند کرتے ہیں۔ ان کے اندر مذہبی رجحان ہوتا ہے۔ ان کو کیرئر سے متعلق لمبی دوری کے سفر کرنے پڑسکتے ہیں۔ اپنی نجی زندگی میں کبھی اپنے تکبر کی وجہ سے ہار کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے۔ اور یہ زیادہ تعاون مزاج نہیں ہوتے ہیں۔ علم الاعداد ہفتہ وار زائچہ (Ilm ul Adad Hafta war Zaicha) کے مطابق، یہ حاملین اہم ترین فیصلے لینےمیں بہت سمجھ داری دکھاتے ہیں۔ اور اس سے ان کی فائدوں میں اضافہ ہوتا ہے۔

محبتی زندگی: اس وقت آپ اپنی محبتی زندگی میں پیار کی شروعات کرسکتے ہیں، حالانکہ اس دوران آپ کو اپنے رشتہ میں جذبات میں بہنے کے بجائے دماغ سے کام لینے کی صلاح دی جاتی ہے۔ آپ کے دل میں اپنے پارنٹر کے لیے محبت بھرے جذبات پیدا ہوں گے۔ اور آپ اپنے پارنٹر سے بہت زیادہ کشش محسوس کریں گے۔

تعلیم: علم الاعداد ہفتہ زائچہ (Ilm ul Adad Hafta war Zaicha) کے مطابق،اگر آپ ماسٹر ڈگری اور پی ایچ ڈی کی تیاری کررہے ہیں، تو آپ کے لیے یہ ہفتہ بہت شاندار رہنے والا ہے۔ آپ کو آگے بڑھنے کا رخ ملے گا۔ اور آپ کا سارا کنفیوزن دور ہوجائے گا۔ آپ اپنے مقصد کو لے کر زیادہ صاف گوئی محسوس کریں گے۔

پیشہ ور زندگی: ٹیچرس، مینٹرس، دھرم گرو، موٹیوشنل سپیکر، اور انویسمنٹ بینکر کے لیے یہ ہفتہ بہت اچھا ثابت ہوگا۔ آپ کو معاشی سطح پر فائدہ ہونے کے امکان ہیں۔ کاروباریوں کے لیے ملٹی لیول بزنس اچھا رہے گا۔ اور آپ زیادہ منافع کمائیں گے۔

صحت: اس ہفتہ آپ روحانی اور جسمانی کاموں جیسے کہ یوگا اور دھیان کرنے میں وقت گزاریں گے۔ اس سے آپ کے جسم اور دل دونوں کو ہی فائدہ ملے گا۔

اُپائی: روز صبح سوریہ دیو کو جل دیں۔

عدد 4

(اگر آپ کی پید ائش کسی بھی مہینے کی 4، 13، 22 یا 31 تاریخ کو ہوئی ہے)

اس دروران اس عدد کے حاملین جوش وجنون سے بھرے رہیں گے۔ جس کی وجہ سے یہ کسی مشکل میں بھی پھنس سکتے ہیں۔ وہ مشکل جس کا ان کو اندازہ نہیں ہوگا۔ آپ بہت مشکل چیزیں خریدنے کی کوشش کرسکتے ہیں۔ اور شاید ان کو پانے کے چکر میں آپ اپنا ہی نقصان کر بیٹھیں۔ اس وقت عدد 4 والوں کی ضرورتیں بہت زیادہ بڑھ سکتی ہیں۔ جس کی وجہ سے آپ خود کسی پریشانی میں پھنس سکتے ہیں۔

محبتی زندگی: آپ کے رشتے میں امن وسکون تو رہے گا۔ لیکن اس کے باوجود آپ اپنی محبتی زندگی کے سلسلہ میں اطمینان محسوس نہیں کرپائیں گے۔ شاید آپ کا اپنے پارنٹر کے ساتھ رشتہ ختم ہونے کے دہانے تک پہنچ جائے۔ اور آپ کو ایسا محسوس ہو جیسے کہ آپ کے ہاتھ سے سب کچھ چھوٹ رہا ہو۔ یہ بس آپ کا تصور ہوسکتا ہے، جبکہ اصل میں ایسا کچھ نہیں ہونے والا ہے۔

تعلیم: اس ہفتہ ہنرمند ہونے کے باوجود آپ اپنی پڑھائی پر توجہ دینے یا توجہی کے ساتھ پڑھائی کرنے میں پیھچے رہ سکتے ہیں۔ علم الاعداد ہفتہ وار زائچہ (Ilm ul Adad Hafta war Zaicha) کے مطابق، ایسا آپ کے دل میں چل رہے کنفیوشن اور پڑھائی میں چوٹی تک پہنچنے میں بے چینی کی وجہ سے ہوسکتا ہے۔ آپ کو کامابی پانے کے لیے بہت جدوجہد کرنی پڑے گی۔ آپ سافٹ وئیر اپلیکشین اور ویزول کمیونیکشن جیسے سبجکٹس چن سکتے ہیں۔

پیشہ ور زندگی: نوکری کرنے والوں کو اس ہفتہ اپنی حالت تھوڑی مشکل لگ سکتی ہے۔ اس دوران مکان عمل میں آپ کے اوپر کام کا بوجھ بڑھ سکتا ہے۔ اور اپنے کام کو اچھی طرح کرنے میں ناکام رہ سکتے ہیں۔ چونکہ اس دوران آپ کے اوپر کام کا بوجھ بڑھنے کے امکان ہیں۔ اس لیے اس کو سنبھالنے کے لیے آپ کو بہت زیادہ پلان بنا کر چلنے کی ضرورت ہے۔

صحت: اس وقت آپ جلد سے متعلق الرجی ہونے کی وجہ سے پریشان ہوسکتے ہیں۔ آپ اس ہفتہ موٹاپے کی چپیٹ میں آسکتے ہیں۔ صحت مند رہنے میں یہ چیزیں رکاوٹیں پیدا کرسکتی ہیں۔ آپ کو اس وقت چربی دار چیزیں کھانے اور رات کو دیر سے کھانا کھانے سے پچنے کی صلاح دی جاتی ہے۔

اُپائی: روز 22 بار ' اوم راہو نمے" منتر کا جاپ کریں۔

عدد 5

(اگر آپ کی پیدائش کسی بھی مہینہ کی 5، 14 یا 23 تاریخ کو ہوئی ہے )

اس عدد کے حاملین لوجکل اور پریکٹیکل ہوتے ہیں۔ یہ کسی خاص سبجیکٹ میں مہارت حاصل کرتے ہیں۔ اور اس میں اپنی صلاحیت کا لوہا منوا سکتے ہیں، اور اس میں شاندار کمال حاصل کریں گے۔ یہ لوگ کاروبار اور سٹہ بازار میں زیادہ مشغول رہتے ہیں۔ اور یہاں ان کو بڑا منافع بھی مل سکتا ہے۔ ان لوگوں کا میوزک میں شوق بڑھ سکتا ہے۔

محبتی زندگی: اس دوران آپ کافی خوش مزاج کے رہنے والے ہیں۔ اور اس کی مدد سے آپ رومانس سے بھرپور رہیں گے۔ آپ اپنے شریک حیات کے ساتھ کہیں باہر گھومنے جا سکتے ہیں۔ اور اس ٹرپ سے آپ کی زندگی میں سدھار آنے کی امید ہے۔ علم الاعداد ہفتہ وار زائچہ (Ilm ul Adad Hafta war Zaicha) کے مطابق، آپ کے اور پارنٹر کے درمیان آپسی سمجھ بڑھے گی۔

تعلیم: اس ہفتہ طلباء پڑھائی میں سب سے اچھے نمبر حاصل کریں گے۔ اور آپ پیشہ ور طریقہ سے پڑھائی کریں گے۔ کاسٹنگ فینانشیل، اکاؤنٹنگ اور کمیونکیشن انجینئرنگ جیسے موضوعات میں ترقی کریں گے۔ اور آپ کی قابلیت میں سدھار آئے گا۔ جس سے آپ کے گردوپیش کا ماحول بہترین رہ جائے گا۔

پیشہ ور زندگی: کام کے معاملہ میں یہ ہفتہ آپ کے حق میں رہنے والا ہے۔ نوکری کرنے والوں کو غیرملک جانے کا موقع مل سکتا ہے۔ نوکری کے میدان میں اچھے موقعوں سے آپ کا اعتماد بڑھے گا۔ اور اس کی مدد سے آپ اچھا مظاہرہ کریں گے۔

صحت: علم الاعداد ہفتہ وار زائچہ (Ilm ul Adad Hafta war Zaicha) کے مطابق، اس ہفتہ آپ کی صحت بہت اچھی رہنے والی ہے۔ آپ کے اندر جوش وخروش بڑھنے والا ہے۔ آپ کو اس دوران کوئی بڑا صحت سے جڑا مسئلہ نہیں ہوگا۔

اُپائی: روز وشنو سہشترانام کا پاٹھ کریں۔

عدد 6

(اگر آپ کی پیدائش مہینے کی کسی بھی تاریخ 6، 15، یا 24 تاریخ کو ہوئی ہے)

عدد 6 والے حاملین کی تخلیقی کاموں میں شوق بڑھے گا۔ اور آپ کو اس ہفتہ لمبی دوری کے سفر کرنے پڑ سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ کو اس ہفتہ لمبی دوری کے سفر کرنے پڑسکتے ہیں۔ اور یہ سفر آپ کے لیے فائدہ بخش ثابت ہوں گے۔ اس دوران آپ کے اندر کوئی خاص صلاحیت پیدا ہوگی۔ اور آپ اچھے سے کام کریں گے۔

محبتی زندگی: علم الاعداد ہفتہ وار زائچہ (Ilm ul Adad Hafta war Zaicha) کے مطابق، اس وقت آپ کے اور آپ کے شریک حیات کے درمیان دوریاں آنے کے اندیشہ ہیں۔ آپ دونوں کے درمیان تکبر کا معاملہ ہوسکتا ہے۔ اپنے رشتے میں امن وسکون برقرار رکھنے کے لیے آپ کو اپنی طور سے تال میل بٹھا کر چلنے کی ضرورت ہے۔

تعلیم: تعلیم کے میدان میں کچھ بہتر کرنے کے لیے آپ کو توجہ دینے کی ضرورت ہے۔ آپ اعلیٰ نمبر حاصل کرنے میں پیچھے رہ سکتے ہیں۔ اعلیٰ تعلیم کے سلسلہ میں آپ کے ہاتھ سے کچھ اچھے موقع نکل سکتے ہیں۔ اور یہ موقع آپ کو ترقی دے سکتے ہیں۔ آپ بلندیوں پر پہنچ سکتے ہیں۔

پیشہ ور زندگی: اس وقت نوکری حاملین کے لیے، مکان عمل میں اوسط درجہ کی کامیابی کے ملاپ بن رہے ہیں۔ آپ کے اعتماد میں بھی کمی ہونے کے اشارے ہیں۔ جس کی وجہ سے آپ کے مظاہرہ میں کمی آسکتی ہے۔ اور آپ سے کام میں غلطیاں ہوسکتی ہیں۔ آپ کے ساتھ کام کرنے والے آپ سے منافع حاصل کرسکتے ہیں۔ اگر آپ ایسا نہیں کرتے تو آپ کو نقصان ہوسکتا ہے۔

صحت: اس ہفتہ آپ کو جلد سے متعلق پریشانیاں اور دیگر الرجی ہونے کا خطرہ ہے۔ اس سے آپ کی صحت کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔ اس کے علاوہ آپ کو آنکھوں میں انفکشن ہونے کے بھی اشارے ہیں، جو آپ کی صحت میں رکاوٹ پیدا کرسکتے ہیں۔

اُپائی: روز 33 بار ' اوم شکرائے نما" منتر کا جاپ کریں۔

عدد 7

(اگر آپ کی پیدائش کسی بھی مہینے کی 7، 16 یا 25 تاریخ کو ہوئی ہے)

اس عدد کے لوگوں کی صلاحیت میں بڑھتوری دیکھنے کو مل سکتی ہے۔ اس کے ساتھ ہی آپ کے اندر اچھے اور برے کی پہچان کرنے اور دنیا میں دروپیش واقعات کا اندازہ لگانے میں صلاحیت بڑھ سکتی ہے۔ آپ کے اندر اس دوران روحانیت کی طرف جھکاؤ بڑھے گا۔ اور آپ روحانی کاموں میں مصروف رہیں گے۔ آپ اپنے لیے کوئی بڑا اہم فیصلہ لے سکتے ہیں۔ روحانیت کے معاملہ میں آپ کو بہت سے سفر کرنے پڑسکتے ہیں۔

محبتی زندگی: اس ہفتہ آپ کے اور آپ کے شریک حیات کے ساتھ رشتہ میں ترشی آنے کے اشارے ہیں۔ ایسا آپ دونوں کے درمیان آپسی سمجھ کی کمی اور مثبت خیالوں یا جذبات کی کمی کی وجہ سے ہوسکتا ہے۔ آپ اپنے رشتے میں ان چیزوں کو بڑھانے کا خیال کریں۔ آپ اپنی زندگی میں محبت اور خوشی کو برقرار رکھنے کی کوشش کرتے رہیں۔

تعلیم: پڑھائی کے معاملہ میں یہ ہفتہ آپ کے لیے اوسط درجہ کا رہنے والا ہے۔ اس دوران آپ بہت زیادہ تناؤ میں رہ سکتے ہیں۔ جس کی وجہ سے آپ کو کامیابی ملنے میں پریشانی ہوسکتی ہے۔ آپ کو اپنی طرف سے پڑھائی میں زیادہ توجہ دینے کی ضرورت ہے۔

نوکری پیشہ زندگی: نوکری پیشہ حاملین کو اپنے کام کے سلسلہ میں اپنی مرضی کے خلاف سفر کرنا پڑسکتا ہے۔ جس کی وجہ سے آپ اپنی موجودہ نوکری کے معاملہ میں تھوڑا ناخوش نظرآئیں گے۔ وہیں کاروباریوں سے اپنے بزنس میں کچھ غلطیاں پیش آنے کے امکان ہیں۔

صحت: علم الاعداد ہفتہ وار زائچہ (Ilm ul Adad Hafta war Zaicha) کے مطابق،اس ہفتہ آپ کو اپنی صحت پر زیادہ توجہ دینے کی ضرورت ہے ۔آپ کو سن برن کا مسئلہ پیش آسکتا ہے۔

اُپائی: منگل وار کے دن کیتو کو پرسسنن کرنے کے لیے یگ ہون کریں۔

عدد 8

(اگرآپ کی پیدائش کسی بھی مہینے کی 8، 17، یا 26 تاریخ کو ہوئی ہے)

یہ اپنے اصولوں پر چلنا پسند کرتے ہیں۔ اور اپنے کام کے معاملہ میں فدا رہتے ہیں۔ ان کا شوق لمبے سفر میں بہت زیادہ رہتا ہے۔ علم الاعداد ہفتہ وار زائچہ (Ilm ul Adad Hafta war Zaicha) کے مطابق، ان کی ساری توجہ اپنے کام پر رہ سکتی ہے۔

محبتی زندگی: پیار کے معاملہ میں آپ عقل مندی سے کام کریں گے۔ اور اپنے رشتے میں پیار بڑھائیں گے۔ آپ اپنی عقل مندی اور سمجھ داری سے اپنے پارنٹر کے ساتھ آپسی تال میل قائم کرنے اور اپنے رشتے کو مضبوط کرنے میں کامیاب ہوں گے۔

تعلیم: اس وقت پڑھائی کے معاملہ میں زیادہ کوشش کرنے کے پیش نظر ہمت ٹوٹ سکتی ہے۔ جس کی وجہ سے اچھے نمبرات حاصل کرنے میں پریشانی آئے گی۔ پڑھائی کے سلسلہ میں آپ کو اپنے نظریہ کو بدلنے کی ضرورت ہے۔ اس طرح آپ اچھے نمبر حاصل کرسکتے ہیں۔

پیشہ ور زندگی: اس ہفتہ نوکری پیشہ حامل اپنے کام میں پرعزم نظرآئیں گے۔ اور کام کے میدان میں آپ کی شان میں اضافہ ہوگا۔ آپ کے سنئر افسران آپ سے محبت کریں گے۔ اور وہ کام میں آپ کے صلاحیت کو پہچان سکتے ہیں۔ کاروباریوں کو اس ہفتہ اچھے منافع ہونے کے آثار ہین۔

صحت: صحت کے معاملہ مں یہ ہفتہ سازگار رہنے والا ہے۔ آپ کے اندر قوت ونشاط دونوں میں ہی اضافہ ہوگا۔ اور اس کا مثبت اثر آپ کی صحت پر بھی نظرآئے گا۔ آپ کو اس دوران کوئی بڑی صحت سے جڑی بیماری پریشان نہیں کرے گی۔ حالانکہ آپ کو معمولی صحت سے جڑے مسائل ہوسکتے ہیں۔

اُپائی: منگل وار کے دن کیتو گرہ کو پرسنن کرنے کے لیے یگ - ہون کریں۔

عدد 9

(اگر آپ کی پیدائش کسی بھی مہینے کی 9، 18، 27 تاریخ کو ہوئی ہے)

علم الاعداد ہفتہ وار زائچہ (Ilm ul Adad Hafta war Zaicha) کے مطابق، عدد 9 والے اپنے رشتوں کو اہمیت دیں گے۔ وہیں دوسری طرف ان حاملین کی بات چیت کی صلاحیت بھی کم ہوسکتی ہے۔ اور ان کی باتوں کو غلط سمجھا جا سکتا ہے۔ اپنے غصے دار مزاج کی وجہ سے آپ کے ہاتھ سے کوئی قیمتی موقع جا سکتا ہے۔ اور اس کی وجہ سے آپ کا نام خراب ہوسکتا ہے۔

محبتی زندگی: اس وقت آپ اپنے پارنٹر کے ساتھ بہت زیادہ اصولی رویہ اختیار کریں گے۔ اور اعلیٰ پیمانے قائم کریں گے۔ اس سے آپ اور آپ کے پارنٹر کے درمیان آپسی سمجھ ہوگی۔ اور آپ کی محبت لوگوں کے لیے مثال بن سکتی ہے۔ آپ اپنے شریک حیات سے خاندان میں جاری مسائل پر بات کرسکتے ہیں۔ اور ان کا حل نکالنے کی کوشش کریں گے۔

تعلیم: اس وقت پڑھائی کے معاملہ میں طلباء کی طرف سے زیادہ کوشش ہونے کی وجہ سے ہمت ٹوٹ سکتی ہے۔ آپ کی ہمت میں کمی آنے کے اشارے ہیں۔ جس کی وجہ سے آپ پڑھائی میں اچھے نمبر لا سکتے ہیں۔ پڑھائی کے سلسلہ میں آپ کو اپنے طریقہ اور نظریے بدلنے کی ضرورت ہے۔ ایسا کرکے آپ اچھے نمبر حاصل کرنے میں کامیاب ہوسکتے ہیں۔

پیشہ ور زندگی: نوکری پیشہ لوگوں کو اپنے کام پر زیادہ توجہ دینے اور جم کام کرنے کی صلاح دی جاتی ہے۔ اگر آپ ایسا نہیں کرپاتے ہیں تو آپ سے کام میں غلطیاں ہوسکتی ہیں۔ اور آپ کے ہاتھ سے عہدے نوازی اور انسینٹیو کا بہترین موقع جا سکتا ہے۔ وہیں، بزنس مین جوش میں آکر کوئی غلط فیصلہ لے سکتے ہیں۔ آپ کو اپنا بزنس مناسب رخ پرڈالنے کے لیے مناسب طریقہ کار کی ضرورت ہے۔

صحت: اس ہفتہ آپ کو تیز سردرد اور تھکان ہونے کا اندیشہ ہے۔ اس وقت امیونٹی کمزور ہونے کی وجہ سے ایسا ہوسکتا ہے۔ اور اس سے آپ کی صحت پر زوال آسکتا ہے۔ صحت مندر رہنے کے پیش نظر آپ کو یوگا و ورزش کرنی چاہیے۔

اُپائی: منگل وار کے دن منگل گرہ کی کرپا پراپت کرنے کے لیے یگ ہون کریں۔

تمام نجومی حل کے پیش نظر یہاں کلک کریں۔ آن لائن شوپنگ سٹور

ہم امید کرتے ہیں آپ کو یہ بلاگ ضرور پسند آیا ہوگا۔ اگر ایسا ہے تو آپ اس کو اپنے خیرخواہ کے ساتھ ضرور شئر کریں۔ شکریا!

Astrological services for accurate answers and better feature

33% off

Dhruv Astro Software - 1 Year

'Dhruv Astro Software' brings you the most advanced astrology software features, delivered from Cloud.

Brihat Horoscope
What will you get in 250+ pages Colored Brihat Horoscope.
Finance
Are money matters a reason for the dark-circles under your eyes?
Ask A Question
Is there any question or problem lingering.
Career / Job
Worried about your career? don't know what is.
AstroSage Year Book
AstroSage Yearbook is a channel to fulfill your dreams and destiny.
Career Counselling
The CogniAstro Career Counselling Report is the most comprehensive report available on this topic.

Astrological remedies to get rid of your problems

Red Coral / Moonga
(3 Carat)

Ward off evil spirits and strengthen Mars.

Gemstones
Buy Genuine Gemstones at Best Prices.
Yantras
Energised Yantras for You.
Rudraksha
Original Rudraksha to Bless Your Way.
Feng Shui
Bring Good Luck to your Place with Feng Shui.
Mala
Praise the Lord with Divine Energies of Mala.
Jadi (Tree Roots)
Keep Your Place Holy with Jadi.

Buy Brihat Horoscope

250+ pages @ Rs. 399/-

Brihat Horoscope

AstroSage on MobileAll Mobile Apps

Buy Gemstones

Best quality gemstones with assurance of AstroSage.com

Buy Yantras

Take advantage of Yantra with assurance of AstroSage.com

Buy Feng Shui

Bring Good Luck to your Place with Feng Shui.from AstroSage.com

Buy Rudraksh

Best quality Rudraksh with assurance of AstroSage.com
Call NowTalk to
Astrologer
Chat NowChat with
Astrologer